Новости

“курс для лікарів 4.0 Перемога”

Доброго дня, дорогі колеги! Команда лікарів Першого ГВфрендлі дитячого медичного центру, Харкова, Україна, підготувала вже 4-й курс навчання ...

Частые адекватные вопросы и ответы про вакцинацию от ковида

Кому делать  прививку от COVID-19?

Сегодня в Украине всем!!!! гражданам от 18ти лет.

Дети от 12ти могут быть привиты если ...

Обмен донорским молоком

Донорское молоко в случае, если маме не хватает своего молочка может стать спасением для деток, так как не ...

Про те, що змушує батьків купувати суміш

Знов звернемось до Lancet breastfeeding series 2023.

Маркетинг.  Це те, що змушує Вас купувати ту, або іншу річ, робити вибір згідно зі своїми цінностями, бажаннями, цілями, проблемами та болем. 

Німецький хімік Юстус фон Лібіх запатентував першу формулу у 1865 році, тому що з годуванням тоді була катастрофа, і це врятувало тисячі життів. Я усвідомлюю, що тоді вони відчували себе переможцями. Бо 13% дітей, яких годували молоком корови замість молока мами просто вмирали від “проносу”, більш годувати було нічим. Індустрія швидко розвивалася. Почалася конкуренція, голодних малюків не вистачало щоб задовольнити концерни. Треба було брати клієнтів. Де? Вірно. З тих, хто годувався грудьми. Трагічна історія про маму з Пакістана, яка виливається в Бойкот Нес…лє та створення кодексу Маркетингу замінників грудного молока багатьом відома..  

Що зараз? Скажіть будь ласка, навіщо вони роблять все, щоб привернути Вашу увагу до найбільшого болю всіх батьків: сну, голоду, інтелекту, здоров’я, какашок? Опублікований бізнес-звіт міжнародної торгової події 2017 Vitafoods, описав, як головний виконавчий директор (CEO) ірландської харчової компанії намагався визначити характеристики сегмента і що «…харчування немовлят не обов’язково стосувалося інгредієнтів чи інновацій». Генеральний директор сказав: «Те, що ми продаємо — це насправді сон… Якщо дитина не спить три ночі, а мати виснажена, мати змінить дитячу суміш. Отже, це те, що ми продаємо».. (Цитата)

Є стандарти формул і там не має жодного слова про комфортний сон, про спокійне життя, жовті какашки та інтелект нобелєвського лауреата. Це все брехня. 

Етикетки формул як на фото до цієї статті – це моделі, таких сумішей не має. Будь-яка схожість із фактичною упаковкою продукту є випадковою. Але так в більшості випадків виглядають їх етикетки. Вони не повинні впливати на ваш вибір, але впливають, манять. Працюють цілі відділи маркетингу, щоб не просто змусити Вас купити їх банку, а щоб, за допомогою SRIM, змусити Вас вважати що саме та Банка – то є найкраще рішення ваших потреб та проблем. 

Як тільки дослідження докажуть, що той чи інший компонент має переваги, то його включать в усі суміші без винятку. Такий закон. А поки цього не має це тільки гарненький бантик, і Вам пишуть на банці про золоте молоко, опупєнний IQ та спокійне життя вашої родини, какашки з ароматом фіалок, які почнуться, як тільки Банка буде у Вас. 

А повинно бути просто написано на етикетці: дитяча молочна суміш. Вибору не існує. Не можна вибирати чим годувати, але можна вирішити не годувати грудьми. Якби всі знали, чого не буде у разі відсутності грудного вигодовування, ніхто б не “вибирав”, приймали б рішення годувати або ні, це трохи інше ніж вибирати між ГВ та сумішшю. Суміш може врятувати життя, коли це необхідно. Однак, це не вибір, це якщо хочете, лікування. Можемо поговорити.

Ваші думки.

За мотивами Lancet breastfeeding series 2023.
Стаття Ліни Барської та Анастасії Фадєєвої

Додати коментар

...